OPLEIDINGSCATALOGUS

De digitale strategie van uw garage- of koetswerkbedrijf uitstippelen special


Deze opleiding is voor 100 % op de sector gericht en behandelt wat digitale media betekenen voor uw bedrijf en hoe u zich daaraan kunt aanpassen. Uit concrete voorbeelden uit de Belgische en de internationale markt leert u hoe u een rendabele en relevante digitale strategie kunt uitstippelen.

Uw Facebook-pagina creëren en beheren
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De sociaalnetwerksite Facebook is in het leven van miljoenen Belgische gezinnen doorgedrongen, ook bij uw klanten. In deze opleiding leert u hoe u Facebookpagina’s optimaal kunt gebruiken om uw klanten aan u te binden en om nieuwe prospecten te vinden.

Een reclamecampagne op Facebook creëren new


Ontdek hoe u publiciteit op Facebook op regionaal vlak kunt gebruiken voor gepersonaliseerde advertenties en hoe u nieuwe klanten kunt bereiken voor een uiterst gunstige kost/contact in vergelijking met andere media.

Meer klanten krijgen dankzij uw website new


Ontdek hoe u de inhoud en de navigatie van uw website kunt verbeteren om meer commerciële leads te genereren en meer klanten naar uw showroom te lokken. U krijgt concrete tips, die u moeiteloos in uw bedrijf kunt toepassen.

Développer ses clients “fleet” grâce à LinkedIn new


LinkedIn is een professioneel sociaal netwerk, maar ook de grootste lijst met actieve bedrijven in België. In deze opleiding leert u hoe u de beslissingnemers in uw streek kunt bereiken en hoe u nieuwe commerciële leads voor “fleet” kunt genereren.

Een reclamecampagne via Google Adwords creëren

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Het publiciteitsformaat Adwords wordt door duizenden bedrijven ter wereld gebruikt. Het plaatst uw bedrijf op de eerste plaats op Google.be en u kunt er zelf de trefwoorden mee selecteren die maken dat uw publiciteitsboodschappen verschijnen.

Uw garage of uw carrosserie op Google.be ranken new


Google is een onmisbaar instrument voor een klant die informatie over zijn volgende wagen zoekt. Leer hoe u de natuurlijke ranking van uw website kunt verbeteren om meer gekwalificeerde bezoekers aan te trekken en meer leads te genereren.

Créer la stratégie digitale de son garage ou de sa carrosserie special


Facebook, Google, e-commerce… L’irruption du digital dans la vie du consommateur a bouleversé son parcours d’achat. 100% axée sur votre secteur, cette formation vous explique ce que ces changements signifient pour votre entreprise et comment faire du digital une machine de vente pour votre entreprise.

Créer et gérer sa page Facebooknew


Olivier De Doncker

Le réseau social Facebook est entré dans la vie de millions de consommateurs belges, y compris celle des clients de votre entreprise. Cette formation vous montrera comment exploiter au mieux les pages Facebook pour mieux fidéliser vos clients et trouver de nouveaux prospects.

Créer une campagne publicitaire sur Facebook new


Découvrez comment utiliser la publicité sur Facebook pour cibler une audience sur mesure au niveau régional et atteindre de nouveaux clients pour un coût/contact extrêmement compétitif par rapport à d’autres médias.

Gagnez plus de clients grâce à votre site web new


Olivier De Doncker

Découvrez comment améliorer le contenu et la navigation de votre site web pour générer plus de leads commerciaux et attirer plus de clients dans votre showroom. Des conseils concrets et facilement applicables à votre activité.

Développer ses clients “fleet” grâce à LinkedIn new


Olivier De Doncker

Réseau social professionnel, LinkedIn est aussi le plus grand annuaire d’entreprises en Belgique. Avec cette formation, apprenez comment atteindre les décisionnaires de votre région et générer de nouveaux leads commerciaux en « fleet ».

Créer une campagne publicitaire avec Google Adwords NEW

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Avec Adwords, les professionnels de la mobilité peuvent apparaître en tête des résultats sur Google.be en sélectionnant les mots-clés qu’ils souhaitent cibler. Cette formation vous apprendra comment créer et optimiser vos campagnes Adwords.

Référencer son garage ou sa carrosserie sur Google.be new


Google est un point de passage obligé lorsqu’un client cherche des informations sur son prochain véhicule. Apprenez comment améliorer le référencement naturel de votre site pour attirer plus de visiteurs qualifiés et récolter plus de leads.